9.4.2012

Ihanat vanhemmat

Kävimme eräänä päivänä äitini kanssa puhelimessa seuraavanlaisen keskustelun:
Äitini: "Nii ku me ostettiin veljelles ne kengät..."
Minä: "Niin...?"
Äitini: "Ne makso 70€, ni me voitais ostaa sullekki jotain samalla rahalla. Sähä olet haaveillut siitä jumpsuitista? Jos tilaat semmosen ja me maksetaan siitä 70€ ja sä maksat loput."
Ei vissii tarvii edes sanoa, että leijailin loppupäivän pilvissä! Kovan googlauksen tuloksena löysin Bubbleroomista Urban Classicin mielettömän kauniin jumpsuitin hintaan 72,90€ + 4€:n postikulut. Yhteensä siis 76,90€, josta tulen maksamaan tuon vajaat 7€. Sitä sanoisin jo halvaksi jumpsuitiksi. Alla kuva, jonka alkuperää en muista.
On mun vanhemmat muutenkin ihania. Lukevat kuitenkin tämän, joten heitä voi tässä samalla muistuttaa, että etten olis parempia vanhempia voinu toivoa. Hatunnosto ja kiitos siitä, että ovat meikäläistä kestäneet nämä vuodet. Oon kuitenkin parit unettomat yöt ja harmaat hiukset aiheuttanut.
Jos joku ihmettelee kui tää teksti o tämmöstä, ni johtunee siitä, että Poika on lähtenyt seikkailulleen torstaina ja mä olen yksin kotona. Ja mä en ole yhtään yksin kotona -ihminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!