31.8.2012

Haaveilija toteuttaa haaveitaan

(Fjällräven Kånken 59,90€, Partioaitta | Converse Light Leather Hi 95,91€, Click Shoes)
Huh, mitä merkkihulinaa taas. Merkin perusteellahan tässä huushollissa ei osteta (okei, Marimekkoa ei lasketa!), mutta silti kotiin on kävellyt kumman paljon merkkikamaa. Miksi?

Conssit: Oletko ikinä laittanut jalkaan kenkiä ja tietänyt hintalappua katsomatta, että nämä ovat Ne Oikeat? Niin mulle kävi conssieni kanssa. Olen myynyt kaikki muut tennarini pois ja omistautunut vain uusille nahkaunelmilleni. Toisaalta vähän harmittaa, että ne ovat Converset. Mä olen aina pitänyt Converseja vähän semmosin moi-kato-ku-mulla-on-rahaa -kenkinä, mutta ehkä ne ovatkin moi-mulla-on-hankalan-mallinen-jalka -kengät... Tais osua taas omaan nilkkaan. 

Kånken: Mä muistan äitini Kånkenin. Muistan repun olleen punainen ja mun leikkineen sen kettulogolla pienenä (eläinlogot vetosivat muhun vahvasti lapsena). Äitini ei itse muista reppua, mutta isäni muisti äitini omistaneen Kånkenin. Anyway, olen kuolannut Pojan kummisedän mustaa Kånkenia iät ja ajat ja nyt päätin vihdoin ostaa sen. Oi, kun se on rakkautta selässä! Kesti tosin hetken tajuta, että mullahan on oikeasti molemmat kädet vapaana. Olen käyttänyt reppua viimeksi 14-vuotiaana.. Mutta tänä vuonna ei meikäläiselle tule selkä kipeäksi koululaukun takia!

1 kommentti:

  1. Mä niin rakastan Converseja,jo neljät parit kulutettu loppuun. Mulla yhdet kestää hyvänä noin kaksi kesää, sit rupee halkeilemaan saumoistaan. Mä en edes pysty pitämään muita tennareita, mitkään ei tunnu jalassa yhtä hyvältä kuin Converset.
    Mäkin olen jo pitkään haaveillut kånkenistä,mut hinta hirvittää. En ole edes varma osaisinko sitä käyttää vai jäisikö se vaan koristamaan eteistä. Mut kummipojalle meinaan kyllä ostaa synttärilahjaksi kånkenin, se olis ihan tyylikäs tarhareppu.
    Ihania ostoksia olet tehnyt!

    VastaaPoista

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!