16.3.2012

Olet mitä syöt


Otsikon mukaan mä olisin varmaan kala. Koulussa lautaselle eksyi kalapihvi ja kotona testiin pääsi uusi lohivuokasysteemi. Muut pescovegetaristit tuskin syövät yhtä usein kalaa, mutta he varmaan myös muistavat napsia d-vitamiinia, jota mä en ikinä muista.
Mutta tuosta vuokasysteemista. En oo pitkään aikaan syöny mitään yhtä hyvää! Vuuasta löytyi siis lohisuikaleita (hunaja&kerma), riisiä, soijakerma ja pakasteesta parsakaalia, kukkakaalia ja porkkanaa. Poika kysyi molempien lautasellistensa kohdalla, että kai hän sai kukkakaalia.


Mä ostin tänään kaupasta Reilun kaupan mangon. Siis kokonaisen, oikean mangon. Mä en ollu ikinä edes maistanu mangoa (ei, pilttejä ei lasketa), mutta kaupan maistijaisista innostuneena innostuin raahaamaan hedelmän kotiin. Iltapalaksi suunniteltu mango ei ollutkaan ihan yhtä hyvää kotona, mutta voi että millaista mehua siitä tuli! Kuvassa mehulasin kaverina mansikoita, jotka oli poikkeuksellisesti ihan mitättömän makusia.

Mä ostin keskiviikkona uuden mekon tuskallisen pitkän metsästyksen jälkeen. Poikkeuksellisen söpö tapaus löytyi poikkeuksellisesta paikasta (Seppälä) poikkeukselliseen hintaan (13,5€). Mekko, maiharit ja menoks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!